ik heb nu al 3 jaar een bedrijf wat vanuit hobbie is gegroeid. Nu heb ik nog nooit een prijsverhoging door gevoerd maar zou dit komende jaar wel graag willen. Het gaat niet omdat ik niet uit de kosten kom maar meer om geloofwaardigheid te krijgen en als ik klaar ben met mijn studie niet gelijk de prijzen in een hoef te verdubbelen als ik erin doorga.
Ik vraag nu nog het minimale bedrag van €20,- per uur(ik reken per kwartier omdat ik aan huis kom). Mijn klanten zijn vooral particulieren. Nou vroeg ik mijn af wat jullie een acceptabele verhoging vinden. Het gaat erom dat ik elk jaar een klein stukje omhoog ga.
Ik zou zeggen 6, 6,5 of naar 7 euro te gaan per kwartier. Natuurlijk lijkt het allemaal minimaal te zijn omdat het per kwartier is. Zouden jullie mijn hierbij kunnen helpen om een acceptabele keuzen te maken, ik weet ook niet of er een soort "wet" ofzo iets die zegt dat ondernemers hun diensten met zoveel % mogen of kunnen omhoog gooien.
Het gaat me niet om dat jullie zeggen welke van die 3 maar dat jullie mijn kunnen vertellen hoe je de keuze maakt en waarom zodat ik er in toekomst ook nog wat aan heb.