Babyphant opstarten kledij vragen

Hulp bij het uit de grond stampen van uw zaak

Moderators: cookie, Sven

Babyphant opstarten kledij vragen

Berichtdoor babyphant » 19 Jan 2012, 10:36

Hoi iedereen,

Ik ben Fanny, 20jaar en ben nu reeds een tijdje bezig met wat opzoekwerk om mijn grote droom te realiseren.
Het gaat over een zaak met kinder/baby artikelen die wat "anders dan anders" zijn. Scandinavische kledijmerken,retro printjes,Hippe en felle kleurtjes maar ook een borstvoedingsgamma,draagdoeken,houten speelgoed...

Na wat mailen met een kledijmerk kreeg ik te horen dat ik voor 15 februari reeds mijn bestelling moest doorgeven voor de wintercollectie van 2012 ( augustus ). Zo is mijn deadline om alle info te verzamelen meteen heel wat korter bij. Waarmee te beginnen?

Ik heb ook reeds gemaild naar het ondernemingsloket om een afspraak te bekomen omtrent een startlening, heb de webcursus vdab "starten met een zaak" volledig doorgenomen en zit met mijn neuzen in de boeken bedrijfsbeheer om dit via commissie te behalen.

Nu weet ik vooral niet : Hoeveel voorraad kledij leg je aan? Hoeveel stuks verzamel je per maat? Kun je al alle merken aanspreken vooraleer je in orde bent met alle formaliteiten, of wacht ik beter nog wat?

Alvast bedankt!
babyphant
Recruit
Recruit

Re: Babyphant opstarten kledij vragen

Berichtdoor cookie » 23 Feb 2012, 15:22

Ik denk niet dat er hier al gebruikers zijn met relevante ervaring. Kan je anders even vermelden hoe dit uitgedraaid is aub?
cookie
Practitioner
Practitioner

Terug naar Een zaak opstarten