wij overwegen om goederen uit india in te voeren.
ondertussen staan we toch al ergens(lees:hebben we een 2-tal leveranciers daar uitgepikt die ons prijs-kwaliteit-betrouwbaarheid het best lijken,weten we welke invoertaxen,btw,... erbij komt kijken,..)
we starten zowiezo klein,en hopen te kunnen groeien.
voor een grotere bestelling te plaatsen,willen we samples van beide bedrijven,alleen blijkt het bijna onmogelijk om die via een betaalbare manier hier te krijgen(200 euro voor een sample die nog geen 100 euro kost lijkt me toch een beetje te veel van het goede)
De bedrijven vanuit Inia zelf,stellen voor het sample op te sturen voor 40-50 euro,maar ik ben bang dat we hier in belgie dan nog x-aantal eurootjes mogen bijbetalen alvoor we ons pakketje kunnen ontvangen.(want het lijkt me sterk dat een transportfirma van daar onze douane zou regelen,onze wetegeving kent en hiervoor ook alles voorzien).om dan nog maar te zwijgen over de vraag of alle juiste papieren dan mee zouden zijn om het hier door de douane te krijgen(en daarnaast nog altijd de nodige dosis voorzichtigheid omdat we nog steeds niets concreets hebben om 100% zeker te zijn dat die leveranciers echt betrouwbaar zijn)
iemand een idee hoe we een sample betaalbaar(en betrouwbaar) hier kunnen krijgen?