hey, ik ben heino en nieuw hier.
ik vond dit forum geschikt om mijn volgende vraag te stellen.
ik en mijn mede-collega wilden een betaald datingsite opstarten. het feit is dat ik het onderhouden van de site ging doen en hij het financiele gedeelte.
hij heeft voor bedrijfsbeheer gestudeert en het is wel al een hele tijd geleden. dus waarschijnlijk ging hij nog es bijscholing moeten volgen om up to date te zijn..
zaterdag kwam hij bij mij om alles es te bespreken en eerlijk gezegd vond jij het ondernemingsplan en financieel plan dat moet voorgelegd worden aan de bank, boekhouder enz.. teveel..
er komt idd veel bij kijken maar is dit in werkelijkheid ook zo. want dit gaat om een datingsite. ik ken er niet veel van dus daarom dat ik het liever es hier vraag. ik weet dat voor de hosting/maand ong 350 euro is om te beginnen. daarmee zijn we zeker dat we het eerste jaar over een correct budjet kunnen beschikken voor dit..
ook zoiets als de algemene voorwaarden , dit is iets waar toch veel tijd inkruipt maar toch, het is een 1malige inspanning..
ik heb vroeger nog een website gehad in php enzo maar jah, tis ook al een hele tijd geleden, zowieso zal ik er ook dus hulp bij nodig hebben..
kan ik hier evt tips krijgen over mensen die ook een webshop of iets dergelijks nieuw opgestart zijn ...?
Mvg,
Heino.