Je eigen bedrijf starten in België (unieke tuinproducten)

Hulp bij het uit de grond stampen van uw zaak

Moderators: cookie, Sven

Je eigen bedrijf starten in België (unieke tuinproducten)

BerichtDoor hivypillar op 24 Sep 2009, 13:59

Contact gezocht in België met ondernemers in de groen en tuinartikelen sector.

Mijn naam is Wim Janssen en ik ben eigenaar van Hivy Pillar Greenfashion (HPG), graag wil het volgende voorleggen.

Een gepatenteerd groeisysteem waarvoor vorige maand het Europees octrooi is afgegeven maakt het een stuk aantrekkelijker om klimplanten in tuinen en op andere plaatsen toe te passen Een heel scala van nieuwe klimplant producten kunnen hierdoor worden ontwikkeld en vermarkt.
Wij zijn nu een aantal jaren in Nederland actief en voor het groeisysteem en de producten is een groeiende belangstelling.
In België en Luxemburg worden onze producten nog niet verkocht.

Voor België en Luxemburg wil ik graag in contact komen met partijen die deze innovatie daar op de markt gaan brengen.
Afzetmogelijkheden zijn er naar alle bedrijven die werkzaam zijn met groen en tuinartikelen zoals kwekers, hoveniers, tuincentra en andere groenwinkels
Het intellectueel recht (octrooi) wil ik daarbij verkopen waarmee de eigenaar alle rechten van verkoop heeft en naar eigen idee de markt gaat bewerken.
Het is een unieke kans voor een persoon of bedrijf welke affiniteit heeft met planten, tuinaanleg en tuinartikelen om deze onderscheidende tuinproducten op de markt te brengen.
De afzet mogelijkheden zijn enorm en dat kan leiden tot meer klimplanten in tuinen, balkons, langs straten en op pleinen.

Op de website www.hivypillar.nl zien jullie een goed beeld van het huidige assortiment en de mogelijkheden van dit systeem.

Ik ben enorm benieuwd of jullie mij kunnen adviseren of partijen kunnen aanbevelen die hiervoor in aanmerking kunnen komen.
Het intellectueel recht (octrooi) voor Engeland, Frankrijk en Duitsland zijn ook mijn bezit en voor verkoop beschikbaar.

Ik hoor graag van jullie, u bent vrij om dit bericht naar belanghebbende door te sturen al dan niet in het Frans vertaald.
Bij voorbaat alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Wim Janssen - Directeur / Product manager HPG
hivypillar
Recruit
Recruit

Terugkeren naar Een zaak opstarten