Help, Ondernemersforum wil groeien!

Tips, vragen en ideeën zijn welkom!

Moderators: cookie, Sven

Re: Help, Ondernemersforum wil groeien!

Berichtdoor maartentk » 09 Jan 2011, 12:44

Even een update:

Aantal bezoekers van Ondernemersforum.be sinds start
9.283 Bezoeken
3.115 Unieke bezoekers
55.044 Paginaweergaves

Huidig aantal bezoekers van Ondernemersforum.be per maand
600 Bezoeken
200 Unieke bezoekers
1800 Paginaweergaves

Acties
- Er is een AdWords campagne opgestart met een maximumbedrag van 2€/dag en 0,85€ cpc (cost per click).
- Via verschillende websites zijn er persberichten uitgestuurd. Dit is al eerder gebeurd maar zonder succes.
- Ondernemersforum.be link zoveel mogelijk verspreid op het Internet. Momenteel scoren we erg goed in zoekmachines.

To do
- Eventuele samenwerking oprichten met Vlaamse overheid en aanvraag voor subsidies.
- Verder verspreiden van de link en proberen toch op 1 of andere manier in de pers te komen met Ondernemersforum.be

Tips, ideeën en kritiek zoals altijd zeer welkom!
Ondernemersforum.be - Onafhankelijk forum voor zelfstandigen en ondernemers in Vlaanderen
Gebruikers-avatar
maartentk
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor ZyllyZ » 10 Jan 2011, 18:59

Nog geen geld in pompen. Dit moet organisch groeien... langzaamaan meer bezoekers en actieve gebruikers krijgen, en dat versterkt zichzelf...
Gebruikers-avatar
ZyllyZ
Apprentice
Apprentice

Berichtdoor maartentk » 12 Jan 2011, 16:04

Ondernemersforum groeit wel, maar het gebeurt (te) traag. Kijk maar eens naar het Nederlandse Higherlevel.nl waar er gemiddeld per dag zo'n 100 berichten geplaatst worden.

Akkoord, zij bestaan al veel langer, Nederland is een groter land en ze krijgen overheidssteun, maar toch...

Iemand de eerste aflevering van Basta gezien? Daarin lukte het hen blijkbaar gemakkelijk om een artikel in de media te krijgen :D
Ondernemersforum.be - Onafhankelijk forum voor zelfstandigen en ondernemers in Vlaanderen
Gebruikers-avatar
maartentk
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor ZyllyZ » 18 Jan 2011, 22:53

anders een contact opnemen met http://ikdoe.vlaandereninactie.be/
evnetueel zullen die sponsoren
Gebruikers-avatar
ZyllyZ
Apprentice
Apprentice

Berichtdoor maartentk » 21 Jan 2011, 11:51

Zal ik zeker eens checken Zyllyz, thanks!
Gebruikers-avatar
maartentk
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Aeran » 25 Jan 2011, 12:55

Neem deel aan enkele management-events / starter-events ..
Naamkaartjes of flyers..? Laat bij gesprekken met andere ondernemers zien wat de meerwaarde voor hen kan zijn (partnerships? funding? advies?). Evt even gaan kijken bij de concurrentie? (higherlevel?)
Beleggingsadviseur
Managementconsultant
Fondsenwerver
Aeran
Recruit
Recruit

Berichtdoor annaz88 » 02 Jun 2011, 08:40

mss een off topic gedeelte waar m'n z'n dagelijkse gebeurtenissen kan posten waardoor m'n zoiezo het forum bezoekt en waardoor nieuwe topics vlugger bekeken worden en beantwoord worden.
annaz88
Recruit
Recruit

Berichtdoor zelfstandigen.be » 15 Jan 2012, 14:42

Ik ben onlangs met een blog voor (kandidaat) zelfstandigen van start gegaan. Niet dat Vlaanderen zo een blogcultuur kent (vergeleken met Nederland bijvoorbeeld) maar toch beter dan een forum. Tenminste, dat was mijn uitgangspunt na in het verleden gestoeid te hebben met het Startersforum. Eerst als stand alone applicatie, daarna binnen Facebook.

Ondertussen blijkt dat ook te kloppen. De blog groeit maandelijks met 500 bezoekers (half december werd de kaap van 5 000 overschreden). Daarom had ik gedacht het Startersforum volledig af te sluiten. Voor het zover is, kun je misschien proberen om de leden van de Facebook-groep over te halen om zich te registreren op het Ondernemersforum?
zelfstandigen.be
Recruit
Recruit

Berichtdoor maartentk » 29 Jan 2012, 11:53

Ik zou graag onze facebookgroup sharen op het Startersforum prikbord maar dit gaat niet meer?
Gebruikers-avatar
maartentk
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor zelfstandigen.be » 06 Feb 2012, 17:01

Jullie hebben een Facebook groep? Kun je mij de naam doormailen dan stuur ik de leden van het Startersforum een privébericht. Ik denk dat dit het meeste rendement heeft.

Ik neem aan dat je aan mijn e-mailadres kunt geraken via de logingegevens en anders via de website van zelfstandigen.be
http://www.zelfstandigen.be is de blog voor ... zelfstandigen
zelfstandigen.be
Recruit
Recruit

VorigeVolgende

Terug naar Ondernemersforum.be