Helpen dmv reclame

Tips, vragen en ideeën zijn welkom!

Helpen dmv reclame

BerichtDoor maartentk op 04 Sep 2008, 11:31

Ondernemersforum.be is nog niet zo lang van de grond en wij willen zo snel mogelijk levendig en actief worden met een hoop gebruikers. Daarvoor dachten wij eraan om links uit te wisselen en reclameplaats te ruilen. Dus als u de beheerder bent van een bekende site met redelijk wat pageviews per dag dan bieden wij u hier reclameplaats aan. In ruil daarvoor plaatst u ons logo op uw site. Zo bevorderen we de naambekendheid en traffiek van beide sites. Hetzelfde kunnen we toepassen door naar elkaar te linken op onze site.

Geïnteresseerd? Reply in dit topic, PM een admin of stuur een mailtje naar info@ondernemersforum.be

- het ondernemersforum team -
ondernemersforum.be - ondernemers voor ondernemers
maartentk
Site Admin
Site Admin

Re: Helpen dmv reclame

BerichtDoor ZyllyZ op 22 Sep 2008, 16:05

ik zou gewoon wat meer adsense op jullie website plaatsen. GEen kosten, geen moeite, en je kan er aardig mee verdienen
ZyllyZ
Rookie
Rookie

BerichtDoor maartentk op 22 Sep 2008, 19:21

mja het is niet zozeer de bedoeling om ondernemersforum onder te dompelen in reclamebanners, het is meer de bedoeling om naambekendheid te verwerven en dat mensen ons kunnen vinden. hoe meer sites linken naar ons, hoe hoger de google ranking, hoe meer hits etc etc etc :)
maartentk
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor markn op 15 Nov 2008, 20:30

Ok met die mededeling te zien op de frontpage zal ik proberen mijn steentje bij te dragen door jullie link te verspreiden.
Het is voor mijn eigen goed dat er hier meer gebruikers komen ;)
Hebben jullie je al genoeg aangemeld bij link sites, fora, ondernemersverenigingen, etc. ?
markn
Newbie
Newbie

BerichtDoor kiwi op 19 Dec 2008, 22:09

Draag jullie steentje bij voor Music for Life op Stubru!
Meteen de link vermeld op een Vlaams radiostation met een marktaandeel van om en bij de 7,5% (en nu het Music for Life is stijgt het marktaandeel met 40%)

Ik passeer straks nog eens langs 't Zuid :mrgreen:
kiwi
Rookie
Rookie

BerichtDoor Sven op 19 Dec 2008, 22:45

maartentk schreef:... hoe meer sites linken naar ons, hoe hoger de google ranking, hoe meer hits etc etc etc :)

Ondernemersforum staat al hoog op de rankings hoor ;) Ik ben met het forum in contact gekomen via google, en zoals ik me kan herinneren stond dit forum op de hoogste ranking bij mijn googlesearch!

Maar, meer volk kan en mag altijd, dus ik zal ook de link op een aantal plaatsten ten toon stellen!
..:: Accountant voor Ondernemers .:. Accountant nodig? PM me! ::..
Sven
Moderator
Moderator

BerichtDoor maartentk op 21 Dec 2008, 12:37

Als je op de juiste woorden zoekt staan we inderdaad aan de top in de Google ranking. Maar als je bvb zoekt op "forum voor ondernemers" staan we op pagina 4 onderaan en je moet dan ook al enkel Belgische sites laten weergeven. Ook als je zoekt op een dergelijke topictitel is het heel moeilijk om ons te vinden via Google.

Zouden we bvb instanties kunnen aanspreken zoals ondernemersverenigingen (of zien zijn dat als concurrentie?) of de overheid?

Kunnen we eventueel een persbericht uitsturen naar alle geschreven media? Elk tijdschrift/krant/... heeft in deze tijd wel een aparte internet/link rubriek.
maartentk
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor markn op 21 Dec 2008, 19:33

maartentk schreef:tijdschrift/krant/...

Er zijn ook 10-tallen online nieuws sites, blogs, portals etc waar je zonder twijfel gratis je link op de voorpagina kunt laten verschijnen als je alles in een mooi artikel giet.
markn
Newbie
Newbie

BerichtDoor Daphne op 08 Jun 2009, 08:43

Complimenten voor het forum! Zoals in een ander bericht al genoemd, kom ik (bij vlagen) veel op http://www.higherlevel.nl. Misschien is het handig om je daar eens voor te stellen, een draadje te beginnen over deze vraag? Misschien trek je dan wel gebruikers van dat forum ook naar dit forum? Bovendien denk ik dat de gebruikers van het eerste uur zeker goede tips hebben om dit forum beter zichtbaar en meer gebruikt te krijgen.

Zo valt mij een aantal verschillen op: nu zijn er nog niet heel veel leden op dit forum, maar als je op HL kijkt, zie je dat daar heel intensief gediscussieerd wordt over allerlei onderwerpen, door langere discussies wordt het vaak interessanter, omdat er meerdere aspecten van een onderwerp belicht worden. Een vraag is niet met één reactie beantwoord, maar je moet wel opbouwend kritisch naar elkaar blijven, dan kun je veel van elkaar leren. Vragen en doorvragen helpt daarbij en in het begin spelen de mods en oprichters van het forum daarin een belangrijke rol.
Op HL had eerst iedereen een fake name, nu zijn heel veel gebruikers geswitched naar het gebruiken van zijn eigen naam en foto op het forum, dat komt de geloofwaardigheid van de discussie echt ten goede! Food for thought?
Daphne
Recruit
Recruit

BerichtDoor Sven op 16 Jun 2009, 18:18

Ik ben vandaag een webiste tegengekomen dewelke je echt eens zou moeten contacteren Maarten.

http://www.ondernemerstv.be

Een vlotte samenwerking met hun zal het trafiek hier imo enorm de hoogte doen ingaan.
..:: Accountant voor Ondernemers .:. Accountant nodig? PM me! ::..
Sven
Moderator
Moderator

Terugkeren naar Ondernemersforum.be