de dokter raad mij aan mijn job op te geven, het heeft zogoed als allemaal daarmee te maken (houding)
Nu wil ik dat natuurlijk niet, ik doe mijn job graag en wil deze zomaar niet opgeven.
Ik dacht eerst aan overschakelen naar bijberoep, maar dan moet je minstens 19u in een hoofdberoep steken, dan ben ik even zwaar bezig als ik die 2 combineer en dat lost niets op. Ik ben ook net begonnen met nieuwe medicatie. Na 3-4 maanden weet ik of deze helpt ja of nee. Ook gaat deze niets oplossen, enkel de pijn draaglijker maken. Mijn partner heeft een goed loon. Dus we zouden rondkomen moest ik heel wat minder uren doen en minder verdienen. Maar naar het schijnt moet je toch wel wat verdienen als zelfstandige of ze komen je controleren. Dat wil ik zeker niet. Niet dat ik iets fout doe, maar wie wil dat nu wel, dat ze hun neus in je zaken en leven steken?
hoeveel zou je per maand moeten verdienen zodat ze je niet komen controleren.
hoeveel moet je verdienen zedat ze je met rust laten? of is het bv al genoeg van af en toe wat hoger te zitten dan anders? dus soms wat mindere maanden (paar honderd euro maar) maar dan sommige maanden toch weer tegen de 1200 netto ofzo... laten ze mij dan met rust, als het op en neer gaat, maar ook vaak neer??
graag meer info hierover.
groetjes,pijnscheutje