Investeerder gezocht.

Leg contact met mede ondernemers, off-topic, wat niet past op andere fora

Moderators: cookie, Sven

Investeerder gezocht.

BerichtDoor Unokai op 04 Apr 2009, 14:01

Hallo,

ik ben een 21 jarige student organisatiepsychologie aan de KU Leuven. Doorheen mijn studieperiode ben ik op vele ondernemings-ideeën gekomen, het ene wat sterker dan het andere!

Maar zoals het de meeste studenten vergaat, staat budget hier niet onmiddellijk paraat. Ik ben dan ook op zoek naar een investeerder die eens de tijd wil nemen om een drietal ideeën van mij te bekijken. Na het evalueren van deze ideeën is het dan aan de investeerder om te kiezen wat hij of zij hier mee wenst te doen: bekritiseren, kopen, samenwerken of gewoon verbranden uit plaatsvervangende schaamte!

Vriendelijke groeten,
benieuwd naar jullie reacties,

Unokai.

tbesieux@hotmail.com
Unokai
Recruit
Recruit

Re: Investeerder gezocht.

BerichtDoor ZyllyZ op 05 Apr 2009, 10:40

wat is het onderwerp van jouw ideeën?
ZyllyZ
Apprentice
Apprentice

BerichtDoor Unokai op 05 Apr 2009, 18:55

Beste ZyllyZ,

leuk dat u zo snel reageert.

De onderwerpen van mijn ideeën zijn variërend:

1. Uniek HoReCa concept
2. Vernieuwende taxi-vloot
3. Totaal nieuwe strategie voor vending machines

Voor meer informatie kan u me altijd bereiken op tbesieux@hotmail.com

Vriendelijke groeten,
Unokai.
Unokai
Recruit
Recruit

BerichtDoor kvaes op 09 Apr 2009, 20:30

Heb je ook een ondernemingsplan uitgewerkt of is het net voorbij de brainstorm fase? Heb je ook een idee over welk budget je spreekt?
kvaes
Recruit
Recruit

BerichtDoor Unokai op 10 Apr 2009, 17:23

Beste kvaes,