krantenbedeling in bijberoep

Hulp bij het uit de grond stampen van uw zaak

Moderators: cookie, Sven

Re: krantenbedeling in bijberoep

BerichtDoor Sven op 30 Aug 2010, 12:51

Haha neen dat klopt. Ik gaf maar een voorbeeld dat een kost vaak op verschillende manieren kan teruggebracht worden naar een beroepskost.

Bij een krantenronde denk ik spontaan aan een fiets (of brommer) die je wel volledig kan inbrengen. De kosten voor het behalen van een rijbewijs voor een brommer (als dat al moet! :) ). De stalling voor de fiets kan daar ook bijgerekend worden. Waarom geen GPS?
Tijdens de ronde eet je een broodje of dergelijk... imo allemaal beroepskosten (restaurantkosten niet voor 100% aftrekbaar!)

Het klopt volgens mij ook dat de administratie niet ongelooflijk veel tijd zal steken in bijberoepers. (Wat niet wil zeggen dat je moet gaan frauderen natuurlijk!)
..:: Accountant voor Ondernemers .:. Accountant nodig? PM me! ::..
Sven
Moderator
Moderator

BerichtDoor J.D.C op 05 Sep 2010, 11:08

IDD kosten zoals gps enzo kan ik idd inbrengen,kheb me een 2dehands brommer aangeschaft kweet wel niet als ik deze ook kan inbrengen doordat die 2dehands is maar dat moet ik nog navragen .is zoals je zegt zolang je niet fraudeert zullen ze ook wel redelijk blijven zeker en dan zeker in een zaak in bijberoep waar nu ook geen 1000den euro's te rapen vallen in de maand ...
J.D.C
Newbie
Newbie

BerichtDoor Sven op 06 Sep 2010, 07:54

J.D.C schreef:kheb me een 2dehands brommer aangeschaft kweet wel niet als ik deze ook kan inbrengen doordat die 2dehands is maar dat moet ik nog navragen

ja dat kan!
Sven
Moderator
Moderator

BerichtDoor ZyllyZ op 08 Sep 2010, 21:07

Sven schreef:
J.D.C schreef:kheb me een 2dehands brommer aangeschaft kweet wel niet als ik deze ook kan inbrengen doordat die 2dehands is maar dat moet ik nog navragen

ja dat kan!
... mits je een factuur of betalingsbewijs hebt natuurlijk
ZyllyZ
Apprentice
Apprentice

BerichtDoor J.D.C op 11 Sep 2010, 12:16

ZyllyZ schreef:
Sven schreef:

ja dat kan!
... mits je een factuur of betalingsbewijs hebt natuurlijk

yip ik heb een betalingsbewijs van de verkopers aan mij dat ze de brommer verkochten in de staat dat em was voor de prijs x....
J.D.C
Newbie
Newbie

Vorige

Terugkeren naar Een zaak opstarten