logo

Hulp bij het uit de grond stampen van uw zaak

Moderators: cookie, Sven

logo

BerichtDoor paula op 28 Aug 2008, 08:52

Kan er mij iemand helpen bij het maken van een logo? Ik ben niet zo creatief op dat vlak :(

Een eventuele gratis oplossing op het net apprecieer ik wel maar google helpt niet echt...

Alvast bedankt!
paula
Recruit
Recruit

Re: logo

BerichtDoor timdl op 28 Aug 2008, 09:15

Hey Paula, interessant vraagje heb je daar.

Ik weet dat http://www.logoease.com/ wel een gratis dienst aanbiedt die mits een stuk eigen creativiteit wel tot mooie resultaten kan leiden. Best wel een aanrader!
http://www.ondernemersforum.be Voor en Door Ondernemers!
timdl
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor maartentk op 28 Aug 2008, 13:01

je kan je vraag altijd eens stellen in een Photoshop forum, denk dat er zo wel genoeg zijn. Hopelijk kan iemand daar u verder helpen (al dan niet betaald)
Als je echt een volledige huisstijl wilt laten maken raad ik toch aan om een designburo in te schakelen of toch iemand die daar al wat ervaring in heeft.
ondernemersforum.be - ondernemers voor ondernemers
maartentk
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor kiwi op 29 Aug 2008, 14:15

Ik zou in jouw plaats een volledige huisstijl laten ontwerpen (logo, briefpapier, visitekaartjes, ...) en dat kun je denk ik al vanaf een paar 100€, te zien heo veeleisend je bent naturlijk. Je kan ook een standaard huisstijl kiezen dus niet op maat en dat kost dan ook wat minder. Zoek anders gewoon eens in Google op "huisstijl" en dan kom je wel genoeg bedrijven tegen waar je een gratis offerte kunt aanvragen. Best vanal is natuurlijk een kennis hebben die hiervoor bekwaam is :)

Ga je trouwens ook geen website nodig hebben want denk dat dat tegenwoordig niet te missen is in een bedrijf
kiwi
Rookie
Rookie

BerichtDoor maartentk op 29 Aug 2008, 14:28

ik ben op een interessant artikel gebotst ivm huisstijl nl http://www.lancelots.nl/marketing/huisstijl/maken

nog een optie is een freelancer inschakelen. er is bvb www.elance.com
daar plaats je een "zoekertje" en dan gaan de freelancers "bieden". de persoon met de beste kostprijs/portfolio wordt dan jouw designer. ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar weet uit goede bron dat je daar wel soms een slag kunt slaan :) van gelijkaardige nederlandstalige sites ben ik niet op de hoogte
ondernemersforum.be - ondernemers voor ondernemers
maartentk
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor mrjohn op 02 Sep 2008, 08:52

Ik heb dat ook ooit in een boek gelezen dat je daardoor het meest de prijs kunt drukken als je werkt met zo "freelancers" online. Soms kan je echt voor een kleine som aan een degelijke website geraken. Zeker de moeite waard om eens te checken. Ik heb er zelf ook (nog) geen ervaring mee.
mrjohn
Rookie
Rookie

BerichtDoor uniserve op 08 Jul 2009, 20:48

Ik heb goeie ervaringen met pixellogo.com -> een "publiek" logo koster 35 dollar, en voor een 30 dollar extra komt je bedrijfsnaam erop in het font dat erbij hoort. Direct alle bestandsformaten die je nodig hebt voor drukwerk, website, ... best wel handig. Alleen is het voor mij moeilijk te kiezen welk ik ga nemen :)
uniserve
Recruit
Recruit

BerichtDoor Lowetconsulting op 21 Feb 2010, 13:48

Die websites om logo's te creeren zijn vrij simpel te bedienen , en als je het logo enkel wil gebruiken op je website gaat het nog indien je ook drukwerk wil laten maken heb je een vectorieel logo nodig en dat kan met die programma's niet .

Best maak je (of laat je) een logo in illustrator maken dan kan je het voor alle doeleinde gebruiken , zo ben je zeker van een degelijke kwaliteit en kan iedereen met uw bestaand logo aan de slag en dat bespaart dan uiteindelijk weer ontwerp kosten .
Lowetconsulting
Newbie
Newbie

Terugkeren naar Een zaak opstarten