Ondernemersforum.be is mee met z'n tijd en daarom zijn wij aangemeld op enkele populaire community sites. Via deze weg kunt u eveneens in contact komen met collega-ondernemers. Word lid van de community ondernemers in Vlaanderen:
Ondernemersforum.be - Onafhankelijk forum voor zelfstandigen en ondernemers in Vlaanderen
Ja dit katert in het feit dat e-mail stilaan oubollig wordt, ook al vind ik het nog steeds op en top. Blijkbaar willen een platform op een hoger niveau met meer en directere mogelijkheden. Vandaar..
Zoek gerust de virtuele ondernemersforum persoon op!
Er zijn nog alternatieven voor social networking. Ik denk hierbij aan LinkedIn, Plaxo, iGoogle, etc. Misschien wordt het dan iets teveel om alle accounts te onderhouden Uitbesteden he!
Heb de links nu ook in header van forum gezet, hopelijk krijgt ondernemersforum.be snel vriendjes Voorlopig gaan we het bij deze 4 community sites houden. tips zijn welkom
Ondernemersforum.be - Onafhankelijk forum voor zelfstandigen en ondernemers in Vlaanderen
Theeft zo zijn voor- en nadelen die community sites maar de tijd dat daar in kruipt kan ik (prive en zakelijk) er echt niet voor opbrengen. Maar voor zoiets als ondernemersforum is dit wel een poort naar de buitenwereld