Vennootschap en tijdelijk in 1 zin is zeer gevaarlijk imo.
Ik drukte me verkeerd uit

Weet eigenlijk niet hoe ik erbij kwam. Ik zat met dat tijdelijke waarschijnlijk met dat e-bookje in m'n hoofd. De bvba is natuurlijk geen tijdelijke oplossing
Ik zal misschien beter m'n situatie even uitleggen. Ik heb een website. De inkomsten zijn pakweg 1500€ / jaar. Ik heb de smaak helemaal te pakken en maak nu (fulltime) een website met meer potentieel. De ontwikkeling van deze applicatie duurt langer dan verwacht, waardoor ik een e-book heb geschreven. De inkomsten van mijn eerste website en het e-boekje zou ik graag officieel aangeven zonder al te veel kosten te moeten maken zoals sociale bijdragen, etc ... omdat de inkomsten voorlopig nog niet spectaculair zullen zijn. Ik hoop dat als ik gemiddeld 3 e-bookjes per dag verkoop ik bijna 11.000$ / jaar er zou aan verdienen ... maar dit is niet zeker. Daarom speel ik liever op safe en vandaar al m'n vragen
Misschien kan je me aan de hand van deze informatie me wat beters aanraden.
Alvast bedankt! Super interessant forum trouwens. Hopelijk komen er snel meer leden.
Christophe
PS: Waar zit de beheerder trouwens? Ik had hem een PB gestuurd met een tip, maar heeft het nog niet gelezen.