Tip - Contact/Ontmoeting/Samen Ondernemen Sectie?

Tips, vragen en ideeën zijn welkom!

Moderators: cookie, Sven

Tip - Contact/Ontmoeting/Samen Ondernemen Sectie?

Berichtdoor j.bracke » 03 Feb 2009, 18:51

Reeds voor het ontstaan van dit forum was ik er al naar op zoek. Wat was ik dus verheugd toen ik dit forum ontdekte :) De grote reden echter waarom ik op zoek was naar een ondernemers forum was het leggen van contacten met andere startende ondernemers.

Vandaar mijn vraag: is het misschien geen goed idee om een speciale forum sectie op te zetten voor ondernemers om contacten te leggen? Stel dat ik bvb andere ondernemers zoek om samen een bepaald product op te zetten of dienst? Je hebt natuurlijk wel het ondernemerscafé, maar dat lijkt me meer te worden gebruikt om zichzelf voor te stellen, of voor andere allerlei topics.

btw: de nieuwe look van het forum is top !

Mvg

;)
j.bracke
Recruit
Recruit

Re: Tip - Contact/Ontmoeting/Samen Ondernemen Sectie?

Berichtdoor maartentk » 03 Feb 2009, 21:18

Het probleem zit hem hier dat we het forum zo overzichtelijk mogelijk willen houden. Nu zitten we eigelijk al een beetje aan het maximum van forum secties vind ik.

Ik zou dit voorlopig zo houden tenzij jullie dit echt noodzakelijk vinden.

In tussentijd kan je zeker terecht in het Ondernemerscafé. Nu staan er inderdaad veel posts om zichzelf voor te stellen maar de oorspronkelijke bedoeling was om daar een algemene sectie van te maken waar ondernemers sociaal kunnen wezen (zoals op café dus he :)) dus uw vragen zullen daar zeker wel passen.

Edit: Heb het "Ondernemerscafé" subforum ondergebracht in het forum "Ondernemen rondom ons" en ik heb de ondertitel gewijzigd zodat de bedoeling van dit subforum iets duidelijker wordt.
Ondernemersforum.be - Onafhankelijk forum voor zelfstandigen en ondernemers in Vlaanderen
Gebruikers-avatar
maartentk
Site Admin
Site Admin

Terug naar Ondernemersforum.be