Tips?

Tips, vragen en ideeën zijn welkom!

Tips?

BerichtDoor maartentk op 24 Sep 2008, 13:29

We zijn een maand ver met dit forum en enige feedback zouden wij zeeeer op prijs stellen :) En zeker wat er in uw ogen kan verbeteren. Ik denk bvb aan:

- Extra phpbb modules >> quickreply, embedded youtube movies, ...
- Grafische stijl >> logo/kleuren/design ok?
- Reclame >> momenteel hebben wij 1 adsens banner geplaatst, het is ook niet de bedoeling om veel banners te plaatsen zodat het forum toch overzichtelijk blijft en snel genoeg. uw gedacht?
- Hoe kunnen we meer bezoekers aantrekken?
- ...

Bedankt!
ondernemersforum.be - ondernemers voor ondernemers
maartentk
Site Admin
Site Admin

Re: Tips?

BerichtDoor ZyllyZ op 24 Sep 2008, 21:43

om eerlijk te zijn:
ik vind de lay-out weinig overzichtelijk. Alles is in éénzelfde kleur, en dat maakt het moeilijk om direct het belangrijkste (=de forumposts) te herkennen.
ZyllyZ
Rookie
Rookie

BerichtDoor maartentk op 25 Sep 2008, 08:57

hmm ik dacht dat de layout net wél overzichtelijk was :| weinig reclame, enkel forum (niet meer knoppen/links/balken dan nodig), sober design, .. de meeste mensen kennen de werkwijze van een forum dus ik denk dat ze hier dan ook hun weg vinden? Nuja het is niet dat de layout onwijzigbaar is
ondernemersforum.be - ondernemers voor ondernemers
maartentk
Site Admin
Site Admin

BerichtDoor cookie op 25 Sep 2008, 12:38

volgens mij oogt het wel professioneel en ik zou het zeker (voorlopig althans) zo laten. Als dit forum meer bezoekers gaat trekken ga je pas echt conclusies kunnen trekken en dan gaat er misschien wel een structuurwijiging moeten plaatsvinden of uitbreiding van dir forum naar een echte community met bedrijvendatabase/gebruikersprofielen/documenten en filedb/...

Ik denk alleszinds (mits een goede marketingstrategie) dat je van dit forum zoals het nu is zeker een actief forum met veel geregistreerde gebruikers kunt maken. De eerste indruk is alvast zeer ok (bij mij toch)
cookie
Practitioner
Practitioner

BerichtDoor mrjohn op 26 Sep 2008, 11:15

Perfect zoals het is! Ik vind het zeer overzichtelijk en alles is eenvoudig gehouden + je komt direct terecht op het forum zonder dat je moet doorklikken. Kan mij idd wel voorstellen dat bij een groot aantal gebruikers je een deel kan veranderen. Niet zozeer omdat dit forum dat nu niet zou aankunnen maar gewoon om te kunnen beantwoorden aan de groei en dat je blijft groeiend en innovatief blijft. Ik hoop alleszinds dat dit initiatief slaagt en dat ik mijn ei blijf kwijt geraken :mrgreen:
mrjohn
Rookie
Rookie

BerichtDoor cookie op 26 Sep 2008, 11:45

Quickreply module kan wel handig zijn, en mééér smilies! :twisted:
cookie
Practitioner
Practitioner

BerichtDoor Anne op 26 Sep 2008, 13:59

Ik vind het forum sober genoeg zodat de overzichtelijkheid blijft. Hopelijk nooit geen popup of andere irritante advertenties.
Verder hebben we hier wel nog heel wat nieuwe gebruikers nodig. Waar plaatsten jullie reclame?
Anne
Newbie
Newbie

BerichtDoor fotodro op 28 Sep 2008, 19:00

Ik zou qua layout momenteel niet veel wijzigen, ik zie weinig problemen hieromtrent.

Qua gebruiksgemak en kwaliteit is het eventueel mogelijk om bepaalde leden waarvan je na verloop van tijd ziet, dat deze personen bepaalde kennis en ervaring hebben in hun vakgebied, dit dan ook aan te duiden in hun profiel ofzo..

Op deze manier weten nieuwkomers wiens antwoorden ze kunnen vertrouwen, want zeg nu eerlijk gelijk wie kan hier zijn mening komen neertypen, zonder enige kwaliteitscontrole..

IS dat geen mogelijke vooruitgang voor het forum?

grtz
fotodro
Recruit
Recruit

BerichtDoor cookie op 29 Sep 2008, 08:44

Ja heb dat ook al zitten denken.. dat moderators/beheerders aan bepaalde personen een quotering kunnen geven naargelang het aantal positieve/meerwaarde posts dat ze hebben. Als er dan iemand een vraag stelt en er antwoord iemand met een hoge quotering/karma/ervaring/noem het zoals je wil, dan zal dat rapper au serieux genomen worden
cookie
Practitioner
Practitioner

BerichtDoor timdl op 29 Sep 2008, 20:24

Inderdaad, zo'n idee kan mensen wel aanzetten om een antwoord te verzinnen.
http://www.ondernemersforum.be Voor en Door Ondernemers!
timdl
Site Admin
Site Admin

Volgende

Terugkeren naar Ondernemersforum.be